عیدتون مباررررک

عیدتون مبارک عید همه خاله ها عمم دایی ها عمو ها بابا جون و مامان جو نا همه همه مبارررررررررک باشه 

دستای کوچیکمو بالا میگیزم و از خدای مهربون میخام توی سال جدید تنمون سالم دلمون شاد لبمون خندون باشه و همه به آرزوهای قشنگشون هر چه زودتر برسن



می دونی واسه چی این چند روز نبودم آخه اثاث کشی داشتیم دیگه نمیتونستم بیام بهتون سر بزنم ببخشی منو

راستی از طرف کار بابام خونه سازمانی بهمون دادن اونجابا دوستای جدید آشنا میشم اما..... الان بابا جون که میره سر کار من و مامانم تنها خونه ایم و خسته میشیم وقتی بابام میادحال می کنم مخصوصا وقتی میگه بابا دده من قند تو دلم آب میشه و با خندم جوابمو بهش میدم میگم بریم بابا جونی....

اینم عکسم موقع دده رفتن (ببین چه جوری ذوق میکنم)




الان می تونم حریره بادوم و سوپ بخورم ولی زیاد دوست ندارم چون مامانی زحمت کشیده چند قاشقی میخورم تا خوشحال بشه

 بالا پایین پریدنو خیلی دوست دارم البته  با کمک مامانی و بابا جونی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد