ده ماهگیت مبارک

ده ماهگیت مبارک جیگرکم


عسلم هر چه زمان می گذره تو بزرگتر و من باتجربه تر از قبل می شم.هر ماه چیزای جدیدی یاد می گیری و ای دنیای رنگی را با ذهن کودکانه ات کشف می کنی(قربون چشای گرد وفضولت برم )

هنوز مرواریدات بیرون نیومده فقط لثه ات به سفیدی می زنه و من همچنان منتظر در آومدنشون هستم .

خیلی بلا شدی مامانی ، وقتی تو خونه ای یه جا نمی تونی بشینی از رفتن تو آشپزخونه گرفته تا آشغال پیدا کردن زیر فرش و نگاه گردن به دور و برت و گذاشتن تو دهنت . امیدوارم این کنجکاوی و جستجوگریهات ذهنت رو خلاق پرورش بده  .

خودتو به مبل یا تکیه گاهی می گیری و می تونی بدون کمک بایستی ولی وقتی می خوای بشینی خودتو از بالا پرت می کنی و هنوز یاد نگرفتی چه جوری وقتی وایستادی ، بشینی . من چند بار کمکت کردم و بقیه رو گذاشتم به عهده گل پسرم که خودش یاد بگیره و رو پای خودش بایسته .

وقتی سوار تابت می شی تا تا می خونی و پشت سر هم تکرارش می کنی قربون این زبون شیرینت بشم و دستتو دراز می کنی که اونو ببوسم و منم اونو با اشتیاق می بوسمش .

خدا رو شکر غذا خوردنت خیلی خوب شده ، سوپ و حلیم خیلی دوست داری و خوب می خوری از توی میوه های تابستونی هلو و قیصی و مخصوصا گیلاسو خوب می خوری انبه هم بد نیست هی یه چیزایی می خوری .

وقتی از خونه می ریم بیرون با یه حالت سوالی ازم میپرسی دده ؟ و خیلی خوشحالی با اینکه بیشتر عصرها بیرون می ریم .

خیلی زیاد باباتو دوست داری و وقتی سرکاره ساعات آخر دیگه بهونشو می گیری و با اومدنش گل از گلت می شکوفه البته بابایی هم خیلی زیاد دوستت داره و برا خوب تربیت کردنت و مستقل بار اوردنت خیلی کارا واست می کنه دستش در د نکنه و دست مهربونشو باید بوسید پسرم .

از خدا می خوام مثل بابات ،مرد به تمام معنا بار بیای که بهت افتخار کنم .

وقتی موسیقی میزاریم همینجور که نشستی خودتو تکون می دی و می رقصی.

راستی یه چیز جالب چند وقتیه که می ری جلوی گاز آشپزخونه و توی شیشه فر خودتو می بینی و هی ادا در میاری و ذوق می کنی و یه چیزایی با خودت می گی (مثلا حرف می زنی)و می خندی این کارت خیلی با مزست ومن دوستش دارم .

حموم کردنو خیلی دوست داری ولی اگه رو سرت آب بریزم جیغت درمیاد فقط میخای توی آب بشینی و بازی کنی

 اگه یه لحضه ازت غافل بشم و در حمام  رو هم باشه در و هل می دی و می ری داخل چند بار این کارو کردی و من باید بیشتر مواظبت باشم مامانی (ولی برا تجربه کسب کردنت بد نیست نخودی من)

از خدا می خوام مثل همیشه تو خوب تربیت کردنت منو یاری کنه و همیشه تو رو سالم و سلامت برا من و بابایی نگه داره آمین



نظرات 3 + ارسال نظر
روح الامین پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام تبریک میگم بهتون . امیدوارم همیشه پسر خوبی باشه واستون . نرگس من هم ۸ تیر ماه ده ماهش تموم میشه و میره تو ۱۱ ماه .بازم بهتون تبریک میگم
اجرتون با فاطمه زهرا و در پناه حق باشید.
یا علی

ممنونم عزیزم
خدا حفظش کنه و همیشه سالم باشی

مامان مریم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.amirhesam-f.blogfa.com

سلام مبارک امیدوارم قدمهاش همیشه استوار وپابرجا باشه ببوسش

خاله هما چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

قربون پاهای خوشکل کوچولت بشم پسر خوشکل من آخر یه روز از مامانت میدزدمت بووووووووووووووووووووووووووووووووس از زیر گردن خوش بوی کوچولوی خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد