وروجک 18 ماهم

هجده ماهگی دردونه

پسریم خیلی شیرین شده و کارای بامزه ای میکنه و چند تا کلمه هم بلده و اگه هم بلد نباشه و بگی اینو بگو نواشو درمیاره خلاصه کم نمیاره ....

هدیه (ادی) مبینا (منا) هادی (ادی) امینه (امنه) عباس (عبا) هما(عما) امیر (انی ) بخوری (اخایی با حالت سوالی ) آب بده و مامان و بابا و ... که از قبل بلد بود و می گفت

اسم اطرافیانی که باهاشون در ارتباطه رو می دونه و وقتی اسمشونو میاری و می گی کجان بهشون اشاره می کنه . وقتی میخواد کاری کنه و یک دو سه رو می گی یه چیزایی دنبالت می گه و خیلی ذوق می کنه و ازت میخواد دوباره بشماری و وقتی می گی یک دو سه بدو می دوه و منتظر شمارش بعدی برا دویدن می شه بازی کلاغ پر و عمو زنجیر بافت رو دوست داره و وقتی می گی کلاغ پر و اگه یکم مکث کنی میگه ماما بعد دستشو می بره بالا تا من بگم پر .دویدن روی جاهایی که شیب داشته باشه رو خیلی دوست داره .

وقتی میگی عشقت کیه می گه ادی ( منظورش خاله هدیه ) میگی چند تا دوستش داری می گه ده

ارتباطش با بچه ها خوبه و تو ارتباط برقرار کردن هم راحته فقط با پسر دایی رئوف آبشون تو یه جوی نمیره و با هم دعواشون می شه که اونم امیدوارم در آینده حل بشه و بتونن دوستای خوبی واسه همدیگه باشن ولی بازی کردن با بچه هایی که کمی از خودش بزرگترن رو بیشتر دوست داره . برا دختر خاله اش مبینا خیلی ذوق می کنه و اونو خیلی دوست داره.

پارک رو هم خیلی دوست داره و اونجا خوب سرگرمه و بازی می کنه

راستی یه چند مدته که علاقه زیادی به سوئیچ پیدا کرده و وقتی میخواستیم با من یا بابایی جایی بره اگه سوئیج دستمون بود میخواست دست خودش باشه و واسه گرفتن اون گریه می کرد خلاصه سر این موضوع حسابی کلافه می شدم تا اینکه مامان فاطمه یک سوئیچ که صاحبی نداشت رو به جا کلیدی وصلش کرد و بهش داد و خیلی خوشحال بود و هر جا می رفت دستش بود و موقع خوابیدن من از دستش جدا می کردم دوباره فرداش می گفت تی و اونو پیدا می کرد یا از من میخواست براش بیارم که تو جشن عروسی دایی مجید اونوگم کرد.

واکسن 18 ماهگیشم 7 روز زودتر بخاطر تعطیلات عید یعنی 25 اسفند زدیم که فقط روز اولش یه کم اذیت شدالبته فقط روزش و شب خوابید و من اصلا اذیت نشدم


چند تا عکس از پپلی

-------------------------------------------------


شب عروسی دایی مجید (تو دستش سوئیچش)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد