مهدکودک جیگرم

سلاممممم وای چقدر دلم واسه وبم تنگ شده بود اومدم با کلی خبر حدود یک هفته است که پپلم مهدکودک میره روز اول که خونه نبود سکوت خونه کلافم کرده بود و همش فکر می کردم که خوابه و وقتی می رفتم تو اتاقش و می دیدم نیست دلم واسش یه ذره می شد واسه خنده هاش و شیطنتاش .

۲روز اول تا ساعت ۱۰موند و نق نق کرد و اوردیمش خونه و بعد از اون وقتی می خواستم بذارمش گریه می کرد ولی دو روزه که دیگه خودش ساکشو می گیره و میره و گریه نمی کنه و من خیلی خوشحالم چون وقتی دنبالم گریه می کرد دلم واسش ریش می شود و دپرس می شودم

حالا وقت واسه کارام مخصوصا خیاطیم دارم و می تونم با یاری خدای مهربونم  با برنامه ریزی به اهدافم دست پیداکنم . مربیش هم اسمش سپیده ست و دیروز بهم گفت سپهر دیگه می مونه و خوب بازی می کنه و منم ازش تشکر کردم و از همینجا از زحماتش کمال تشکر رو دارم و براش آرزوی سلامتی می کنم .

عصرها رو سعی می کنم وقت واسه بازی کردن با پسری بگذارم و حسابی سرم شلوغه چون کلاس و متد جدید لباس شبو لباس عروس هم می رم و خیلی خسته می شم و خوب بگذریم .... از دنیای رنگارنگ پسریم بگم

رنگ قرمز رو یاد گرفته و می گه گرمز و مچاله کاغذو می گه ماچاله و تقریبا جمله های کوتاه و می گه ومفهومشو می رسونه

من بلدم -بریم بعزی(بازی)-آدانس بده- خاله خریده-مامان منه-آب بازی آله آله؟ با حالت سوالی (برا تائید کردن حرفش) -کوجاست با حالت سوالی

خیلی شیطون و بلا شده وخدارو شکر می کنم که هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی از سلامت کامل برخورداره  

یا رب تا حالا که خودت یاری دهنده پسریم تو لحضه های پر خطر بودی و هستی و خواهی بودژ به حرفای دلم گوش ده :

خدای مهربونم تو لحظه های که جز تو امیدم به کسی نیست و فقط و فقط دلم به تو خوشه تنهام نذار و دستای پرالتماسمو با آغوش باز بپذیر و مرا غرق از آرامش با تو بودن کن

یاری دهنده من یاریم کن در تربیت فرزندی صالح باهوش و خلاق الهی آمین

الهی لحضه ای من را از خود دور نکن و نور چشمی به کارهایم داشته باش و رهنمود من در کارهای ریز و درشتم باش که جز تو امیدی ندارم مهربانم 

-----------------------------------------------------------------------------

چند تا عکس از سپهر


الهی بزرگ مرد کوچکمو ببین(تو رو خدا مارک لباسشو)



مارک لباسشو موبایلش کرده الو الو خوبی



اینجا داره شماره میگیره




نظرات 1 + ارسال نظر
بهشب دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://behshab.blogsky.com/

ایشلنگ خوشتیپ من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد