مبارررررررررررررررررررررررررررررک


تولدت مبارک


روزتولدتوستاره ها دمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

روزتولدتوبخت من از راه رسید

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید

تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی

عشقت شده برای من بودونبودزندگی

میلادت مبارک

-------------------------------------------------------------------------

چقدر زمان زود میگذره و صفحات زندگیمونو زود ورق می زنه ، طفلی که بعد از نه ماه انتظار روز به روز درونم رشد کرد و با اومدنش برق شادی رو تو چشمهای جفتمون گذاشت و خانواده سه نفریمون و شکل داد و روز به روز واکنشاش از لبخند زدن تا بوسیدن پیش رفت امروز سه سالش تموم شده و قد کشیده وآقا پسری واسه خودش شده .


دردونم  صورت پاک و معصومت و میبوسم و با تمام وجود تولدت رو تبریگ میگم . تولدت مبارک

-------------------------------------------------------------------------------


سپهرم تقریبا دیگه جمله بندیش خوب شده فقط بعضی کلماتو خوب نمیتونه تلفظ کنه ،به ف میگه س ، کیف (کیس)

دنیای کودکیش پا شو فراتر گذاشته و غیر از مامان و بابا همدمی دیگه غیر از دوست رو می طلبه ، از بازی کردن با بچه ها لذت میبره 

دردونم علاقه زیادی به ساز و موسیقی داره و از نواختن ساز، میتونی لذت رو تو چشماش ببینی. دایی محسن که واسش گیتار میزنه تو پست خودش نمی گنجه ، حالا با آق بابا تصمیم گرفتیم یه کلاس موسیقی که مناسب سنش هست ،ثبت نامش کنیم که با دنیای موسیقی که یکی از علایقش هست نزدیکتر بشه .

غنچه من یه کمی بد خلق و لجباز شده و اونم برمیگرده به مقتضای سنیش و از نگرانیم کاسته میشه ، ولی کلا دوره سختیه که اونم میگذره .

غذا خوردنش هم بد نیست ولی خودش غذاشو با قاشق می خوره و از اینکه کاراشو خودش انجام میده و مسقل بار میاد خوشحال هستم و خدا رو شکر میکنم .

خدایا از اینکه حافظ پسرم تو همه کاراش هستی شکرگذارم .