شاهکارهای پسری

سلاممم خوبی

پسریم علاقه زیادی به بدو بدو داره .تو خونه وقتی آق بابا نیست میخواد همینجور بدو بدوکنه ومن هم همراهیش کنم و تعجب میکنم از این همه جنب وجوش! من که تا یه فرصت گیر اوردم  از خستگی بدو بدو کردن میخام استراحت کنم سریع میادسراغم با اشاره میگه بلند شو

دوست داره با بزرگتر از خودش بازی کنه و بازی کردن با بچه ها روخبلی دوست داره

تلفن که زنگ می خوره زودتر از همه بدو میره گوشی رو ورمی داره می گه اله و به خیال خودش داره حرف میزنه مشتی حرفای نامفهوم تحویل طرف می ده و باید با گول و کلک گوشی رو ازش بگیریم .

چند روز پیش که توآشپزخانه بودم متوجه شدم پسری پیاز وسیب زمینی ها رو ور میداشت و زیر گاز که نزدیک جا پیازی بودمیریخت . حالا که دیدم وای چقدر پیاز وسیب زمینی رو زیر گاز ریخته بود و دو تایی زدیم زیر خنده .چند روز بود که اینکارومیکرد ومن روز قبل دیدم پیاز نداریم آق بابا خرید ومتوجه زیر گاز نبودیم .

----------------------------------------------------




سنگ میده که واسش پرت کنیم و کلی ذوق میکنه



جا دیگه واسه نشستن نیست



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد