زندگی زیباست اگر....

برای همسری مهربان 

 ممنونم برای عشق بدون چشم داشتت ممنونم برای صبر وافر درقبال پدر بودنت ممنونم و خلاصه ممنون بابت همه خوبیهات ...

ببخش من رو بعضی وقتا اگه از فرط خستگی و تنهایی غر میزنم و  تو اون لحظه تو شنونده خوبی می شی و پذیرای حرفام و دلمو مثل آب روان می کنی عزیزم  صبر و حوصلت قابل تحسینه از سر کار که میای با اون همه خستگی که داری به روی خودت نمیاری وبا یه روحیه شاد و پرانرژی حال و هوای خونه رو پر از حس بودنت می کنی و با چه لذتی با غنچمون بازی میکنی که از گلی همچون تو می شکوفه و فضای خونه رو عطر آگین می کنه و که من با تمام وجود به تو افتخار می کنم و از مادری که تو را در دامن پاک خود پرورش داده تقدیر و تشکر دارم و از خدای خوبم میخام که منم بتونم پسری با این حسنات خوب تربیت کنم


عشق واقعی تو را کور می کند اما اگر به او اجازه دهی چشمهای تو را باز خواهد کرد.


---------------------------------------------------------------------------------------

سپهر هر کاریش کردم ظهر نخوابید تا اینکه آق بابا ساعت ۸ از سر کار اومد و بعد از بازی خستگیشونو با هم تقسیم کردند که حیفم اومد عکس به این بامزه ای رو نذارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد