مسافرت گل پسر

سلام


حدود یه هفته ای که از مسافرت برگشتیم حسابی خوش گذشت و جای همتون خالی بود و پسری هم چون همبازی داشت حسابی بازی کرد و خوش بود و من هم از این بابت خوشحال بودم و این اولین مسافرتم با سپهر بود که پسری کمتر اذیت می کرد و منو می خواست البته علت داشت یکیش بخاطر اینکه شیر نمی خورد و دومیش چند تا همبازی داشت خلاصه جاتون خالی از کاشان و جاده جالوس و تبریز و جاده اسالم تا خلخال و روستای تاریخی کندوان دیدن کردیم و هوای خوب اونجا سرذوقمون آورد فقط لحضه برگشت که با سه گوسفند تصادف کردیم و کلی خرج روی دست آق بابا امیر گذاشت یه مقدار ناراحت شدیم که اونم خدارا شکر فقط مالی بود و گل پسرم تو ماشین خاله ای بود و خدارو شکر هممون سالمیم.

خدایا بابت همه چیز شکر

 اینم چند تا عکس که قولش و داده بودم البته همه عکسا آپلود نشد و رو پست بعدی می گذارم


اینجا من کچل بودم بامزه شدم نه؟



پارک کرمان


دمکش و ورداشته گذاشته سرش و نی ناش ناش می کنه


آلوچه خوردن پسری و خرسند از اینکه بدون کمک کسی میتونه خودش میوه رو بکنه و بخوره


اینم بنیامین پسر دایی مامان لیلا


نظرات 1 + ارسال نظر
بهشب یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

تو کچلتم خوشمزه است عزیز کوچولو دوست داشتنی من.

ممنون دایی بهروز ببخشی دیر جوابتو دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد